top of page

Mój początek z Kamertonami.

Wszyscy znamy korzystne oddziaływanie muzyki. Pełne harmonii dźwięki bardzo dobrze wpływają na stan psychiki i ducha. Wielu z nas rozluźnia się słuchając muzyki relaksacyjnej, odpoczywa tańcząc gorące rytmy w dyskotekach, wyrzuca z siebie agresję słuchając ostrego rocka, wpada w stany transowe przy techno, lub płacze przy ckliwych balladach. Siłę oddziaływania dźwięku wykorzystuje również terapia kamertonami.

Pierwszy raz spotkałam się z nimi u mojej teściowej która prowadziła seans samouzdrawiania. Było to na początku roku 2013. Kiedy weszłam do pokoju mama właśnie wykonywała nimi seans. Komplet metalowych urządzeń w czarnym pokrowcu kojarzył mi się z kompletem kluczy do samochodu. Ale gdy tylko usłyszałam wydobywające się z nich dźwięki moje serce i ciało natychmiast poczuło, że te dziwne urządzenia są czymś znacznie więcej niż tylko zwykłymi stroikami do instrumentów. Niedługo potem poddałam się pierwszej sesji wykonywanej kamertonami. Podczas masażu namacalnie poczułam jak mimo tego, że urządzenia nie dotykają mojej skóry przenikają moją aurę i struktury wewnętrzne bardzo głęboko. Kamertony oczyszczały moje czakry tak silnie, że w pewnych momentach czułam powiew wiatru, wibracje w całym ciele lub ukłucia ale wszystko to było bardzo przyjemne. A po zabiegu czułam się jak nowo narodzone dziecko, byłam radosna, zregenerowana, harmonijna. Już po tym pierwszym seansie wiedziałam, że mój duch przewodnik pozwolił mi doświadczyć uzdrawiania kamertonami po to, abym rozpowszechniała ta technikę dalej. Dlatego też ukończyłam kurs terapii kamertonami i sama chętnie pomagam ludziom, którzy proszą mnie o pomoc.

Siła kamertonów polega na tym, że emanujący z nich dźwięk oraz wibracja dociera wprost do rozstrojonego organu i przywraca w nim równowagę. Wibracja dźwięku działa na poziomie komórkowym, dlatego właśnie kamertony są tak skuteczne. Dzięki nim można wyleczyć większość chorób. Terapia kamertonami przynosi rewelacyjne skutki w leczeniu nowotworów. Pomaga także w leczeniu zaburzeń psycho-emocjonalnych np. chorób serca, nerwic, stanów lękowych. Jest znakomitą terapią dla nadpobudliwych i upośledzonych dzieci. Kamertony przenikliwie docierają we wszystkie zaburzone miejsca, ale przy tym są bardzo subtelne i bezpieczne w działaniu. Bardzo duża zaletą terapii kamertonami jest brak skutków ubocznych i różnych przeciwwskazań.

Poczytajmy trochÄ™...

​

bottom of page